








EXCLUSIVE:
Deep State Hired Character
Assassin Michael Isikoff

Marty
Watters and Lee Cary

Share
Tweet





Deep State conspirator Michael Isikoff’s years-long operations to frame
Robert Mueller’s political
enemies are coming to light — including
bombshell details about his complicity in a plot to target
Bush official
Scooter Libby with a fraudulent special counsel investigation that
Mueller’s FBI knew
to be fraudulent.

When the Deep State needs a Special Counsel to protect its friends
and punish its enemies, it
looks for
a willing journalist to help get it done. One
is named Michael Isikoff.

When the Swamp needed to protect Hillary
Clinton and hurt Donald Trump, they fed
Isikoff the
phony Steele Dossier that Clinton paid for to frame Trump.

https://bigleaguepolitics.com/author/marty/
https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://bigleaguepolitics.com/exclusive-how-deep-state-journalist-michael-isikoff-has-been-setting-up-muellers-enemies-for-years/&t=EXCLUSIVE%3A+How+Deep+State+%27Journalist%27+Michael+Isikoff+Has+Been+Setting+Up+Mueller%27s+Enemies+For+Years
https://bigleaguepolitics.com/exclusive-how-deep-state-journalist-michael-isikoff-has-been-setting-up-muellers-enemies-for-years/


It kicked off the plot that, today, is
widely known as Russiagate.

Trending: John Kerry
Fights to Keep Migrants Off His Private Beach

In what was a journalistic obelisk to
fake news, on September 23, 2016 Isikoff’s
article entitled
“U.S. intel officials probe ties between Trump adviser and Kremlin” posted
on Yahoo.com.

Then, to round out the cycle of deceit,
corrupt officials at the FBI and DoJ used
Isikoff’s “news
report” to obtain FISA warrants authorizing spying on the Trump Campaign.

In the world of fake journalism, it’s
called circular reporting.

Sometimes also called “false
confirmation,” circular reporting happens when a
piece of
information is credited to multiple sources but, in reality,
only comes from one source. And
when
that single source, alleged as credible, is found
to be incredible the reporter is guilty of circular
reporting. In the Steele Dossier case, Isikoff’s circular
reporting was used to authorize
the illegal
surveillance of a Presidential candidate, plus to justify the unconstitutional appointment of
Special
Counsel Robert Mueller. In
other words: A twofer.

In similar fashion, Isikoff’s deceptive
reporting played a key role in the earlier
Deep State
operation known as Plamegate. Like Russiagate, it involved Deep State actors Robert Mueller and
James Comey.

One example of Isikoff’s misleading
reporting in the Plamegate hoax came on September
6, 2006
when Isikoff broke the following story: “THE
MAN WHO SAID TOO MUCH.”

Isikoff wrote: “Armitage’s admission led
to a flurry of anxious phone calls and meetings that day at
the State
Department. (Days earlier, the Justice Department had launched a
criminal investigation
into the Plame leak after the CIA informed
officials there that she was an undercover officer.)
Within hours,
William Howard Taft IV, the State Department’s legal adviser, notified a
senior Justice
official that Armitage had information relevant to the
case. The next day, a team of FBI agents and
Justice prosecutors
investigating the leak questioned the deputy secretary. Armitage
acknowledged that he had passed along to Novak information contained in
a classified State
Department memo: that Wilson’s wife worked on
weapons-of-mass-destruction issues at the CIA.
(The memo made no
reference to her undercover status.) Armitage had met with Novak in his
State Department office on July 8, 2003–just days before Novak published
his first piece identifying
Plame. Powell, Armitage and Taft, the only
three officials at the State Department who knew the
story, never
breathed a word of it publicly and Armitage’s role remained secret.”

Isikoff excluded this crucial fact: When
Armitage
confessed to FBI and DoJ officials
that he was
Robert Novak’s source, those
officials asked Armitage, Secretary of State Colin Powell and the
Legal
Adviser to the Department of State William H. Taft to tell no one about
Armitage’s
confession. Although they
were under no obligation to comply, the three agreed to remain silent.

Our source for this initial silencing of
the three is Taft. Taft was, Isikoff
claimed, the source for his
reporting on September 6, 2006.

Isikoff’s omission of the initial
silencing by FBI and DoJ officials in 2003 was replaced by his
reporting
that Patrick Fitzgerald silenced Armitage about three months later after
Comey had
appointed Fitzgerald as Special Counsel.

https://bigleaguepolitics.com/john-kerry-fights-to-keep-migrants-off-his-private-beach/
https://ca.news.yahoo.com/u-s-intel-officials-probe-ties-between-trump-adviser-and-kremlin-175046002.html
https://www.newsweek.com/man-who-said-too-much-109351
https://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/09/13/AR2006091301572.html?noredirect=on


Consequently, by altering the silencing
timeline, Isikoff omitted the initial
complicity of
Department of State and Department of Justice officials in the appointment of a Special
Counsel
tasked to find a leaker who
confessed three months earlier.

When James Comey appointed Patrick
Fitzgerald three months after Armitage confessed,
Comey
said Fitzgerald’s mission was to find the criminal leaker.

But that wasn’t true. Just as in
Russiagate, the
role of the Deep State Special
Counsel was not to
search
for a criminal, but to search for a crime and person(s) to indict. In
other words – hunt for
scalps.

Isikoff helped create the false narrative
of a mission to find the “leaker” who
outed Valerie Plame;
then, when that narrative no longer was needed, he
shifted the storyline toward the
prosecution
of Scooter Libby for having allegedly
lied to the FBI.

Both Plamegate and Russiagate are
long-running, bait-and-switch operations aided
by duplicitous
journalism. They illustrate how Deep State journalism rolls.

https://canadafreepress.com/article/libbys-pardon-means-trump-knows-muellers-witch-hunt-m.o

